Contactgegevens

© 2019 About Human

ABOUT HUMAN

Eikenlaan 1

2121 TK  Bennebroek

06-46726322

office@abouthuman.nl

Bank:  NL33 ABNA 0831 1746 33

BIC: ABNANL2A
BTW: NL187910054B02

KvK:  72764937

Stel hier je vraag

  • https://www.linkedin.com/company/abo
  • https://www.facebook.com/ABOUT-HUMAN
  • https://instagram.com/abouthuman.nl
  • https://plus.google.com/

Volg About Human op:

ABOUT

CLAUDIA TERVOORT

Zeilen

In het ondernemersgezin waar ik ben opgegroeid, brachten wij elke minuut vrije tijd met elkaar door op een zeilboot op het IJsselmeer of op zee. Communicatie, teamwerk en commercie zijn mij met de paplepel ingegoten. Nog voor het einde van mijn commerciële opleiding, zag ik mooie kans om aan de slag te gaan in een, hoe kan het ook anders, commercieel team.

Succes

De jaren daarna werkte ik nog in en met vele andere commerciële teams voor uiteenlopende organisaties. Het ene bedrijf had nog mooiere producten of diensten dan het andere. Hoe meer ervaring ik opdeed, hoe meer ik ontdekte dat het succes voornamelijk afhankelijk was van individuen, van teams en de samenwerking van die teams in organisaties.

ABOUT HUMAN

Steevast ging de aandacht voornamelijk uit naar verhalen over de prachtige producten of diensten. Ik merkte dat ik succesvol in mijn werk was, omdat ik aanvoelde dat het over mensen gaat. ABOUT HUMAN dus. Dat is waar ik in geloof. Daarom richt ik mij tegenwoordig met ABOUT HUMAN volledig op individuen, teams en teams in organisaties.

Kansen

Ik heb in de praktijk gemerkt dat het belang van het menselijke aspect vaak wel onderkend wordt, maar dat het een ingewikkelde materie blijft. Zeker in commerciële teams wordt er weinig of geen tijd en aandacht aan besteed. Dat is echt een gemiste kans!

Onbetaalbaar

Als mensen voornamelijk bezig kunnen zijn met zaken waar ze van nature goed in zijn, dan ontstaat er bij die persoon, in teams en in de organisatie een energie, die onbetaalbaar is. Niet alleen omdat je gewoonweg beter gaat presteren, maar ook omdat mensen gelukkiger (in hun werk) worden. Dat is ook voor de werkgever enorm belangrijk in een krappe arbeidsmarkt. Het is werkelijk niet eens een grote moeite om dit te bereiken!

Lees meer: Missie